پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس
سرخط خبرها

هافبک جدید فولاد از لالیگا می‌آید | تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم + تصاویر

  • کد خبر: ۱۴۳۰۵۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
هافبک جدید فولاد از لالیگا می‌آید | تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم + تصاویر
هافبک تیم فوتبال اوساسونا از این باشگاه جدا شد و اعلام کرد، در ایران به فوتبال خود ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، فولاد خوزستان در لیگ بیست‌ودوم تاکنون مطابق انتظارات نتیجه نگرفته و تنها دو امتیاز از دو دیدار قبلی خود در لیگ برتر فوتبال به دست آورده است. جواد نکونام که تیمش در جایگاه دهم جدول لیگ برتر ایستاده، ظرف هفته‌های اخیر از لزوم جذب بازیکن جدید و تقویت فولاد در نقل‌وانتقالات زمستانی صحبت کرد.
ظرف روز‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن روبرتو تورس هافبک اسپانیایی اوساسونا به فولاد به گوش رسید. اکنون به نظر می‌رسد این انتقال در شرف نهایی شدن قرار دارد و تورس در ایران به فوتبال خود ادامه خواهد داد.
مطابق گزارش روزنامه «AS»، این بازیکن ۳۳ ساله که از سال ۲۰۰۷ در باشگاه اوساسونا حضور داشت و دسامبر سال ۲۰۱۱ برای اولین بار پیراهن تیم اصلی این باشگاه را بر تن کرد، روز گذشته (یکشنبه) به‌صورت رسمی از اوساسونا جدا شد. این باشگاه در ورزشگاه ال‌سادار مراسمی برای خداحافظی تورس برگزار کرد که مدیران و هواداران اوساسونا به همراه مربیان، هم‌تیمی‌ها و خانواده او در آن حضور داشتند.
لوییس سابالسا، رئیس باشگاه اوساسونا در این مراسم اظهار داشت: شکی نیست که سال ۲۰۲۳ برای اوساسونا متفاوت خواهد بود. برای اولین بار ظرف ۱۲ سال گذشته، ما به زمین ورزشگاه نگاه می‌کنیم و روبرتو تورسِ محبوب خودمان را نمی‌بینیم. تورس از شروع تا پایان یک نمونه بود و برای او در چالش‌های جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک جدید فولاد از لالیگا می‌آید | تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم + تصاویر

این بازیکن درباره جدایی خودش از اوساسونا تصریح کرد: آرزو داشتم که این لحظه هیچ‌گاه فرا نمی‌رسید، اما این اتفاق افتاد. ۱۱ دسامبر ۲۰۱۱ اولین بازی خودم را کردم و تصور نمی‌کردم که امروز بتوانم بگویم همه رؤیاهایم تعبیر شده‌اند.
تورس در گفتگو با خبرنگاران، تأیید کرد مقصد بعدی او تیم فولاد ایران است که توسط جواد نکونام هدایت می‌شود. وی درباره این انتقال گفت: من بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم و دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم. بازی کردن و دیدن خودم توانایی ادامه لذت بردن و مردم را خوشحال کنند. همیشه گفته بودم که نمی‌خواهم پامپلونا را ترک کنم، اما حالا از خانه دور می‌شوم و به جایی می‌روم که زبان مردم آنجا را متوجه نمی‌شوم.

هافبک جدید فولاد از لالیگا می‌آید | تورس: خوشحال و هیجان‌زده هستم + تصاویر
وی در مورد احتمال بازگشت خود به تیم اوساسونا خاطرنشان کرد: اگر شرایط ممکن شود، البته. مدیران باشگاه به من گفتند که از بازگشت من استقبال می‌کنند و خودم از برگشتن به تیم خوشحال می‌شوم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->